The Party After
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

/

HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Similar topics
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken

server/ts en forum

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Choogelaar
Admin
Choogelaar

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 50

server/ts  en forum Empty
PostSubject: server/ts en forum   server/ts  en forum EmptyFri Jan 29, 2010 7:37 am

wederom dankzij de hulp van Jeroen beter bekend onder sommige als -{RDBF}-CROWS de clanleader van -{RDBF}- die dus zich ook weer heeft ingezet om mij en daarmee ons te helpen met de instellingen voor de server de TS en het forum zoals al bekend gemaakt was door mij de Server is in de lucht en draaid als een zonnetje ( wat nog rest is de streaming naar AON ) (maar door problemen bij AON zelf laat dit nog even op zich wachten ) tot die tijd moeten de admins hun werk zelf nog even doen in de server , de TeamSpeak is helemaal in orde en draait ook dit is een 16 slots TS geworden in plaats van een 10 slots TS iedereen kan gewoon joinen ( liefst even anoniem, dit in verband met de overgang) rechten en alles komen weer terug als je gejoined bent op TS , ik heb samen met Jeroen het forum op een dusdanige manier omgegooid naar gameservers.com dus alles is nu echt van onszelf en heeft jeroen zijn ruimte weer terug op zijn eigen homepage alles is omgezet nu en ik hoop dat het naar ieders verwachting is nu .ook hebben wij nu in het forum een knop van punkbuster zitten ( door deze knop in te drukken kun je de Pbss van de server zien )

Ps. wel heb ik een vraag aan de mensen / clan members die dus ook de rechten willen benutten om de server te restarten of op een andere map willen zetten die niet in het spel zitten en wie zich geroepen voelt om samen of met meerdere personen het forum op peil te houden dit omdat wij maar 100 Mb hebben genomen (deze was gratis-en voor niets) laten deze personen het even melden/ of een Pm naar Choogelaar of DaddyCool i.v.m. inlog gegevens .
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Groeten ,

-TAP^Choogelaar
Back to top Go down
https://afterparty.actieforum.com
buldog
-TAP^member
-TAP^member
buldog

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 59

server/ts  en forum Empty
PostSubject: Re: server/ts en forum   server/ts  en forum EmptySat Jan 30, 2010 7:57 am

Goed werk mensen

Thx voor het werk

Groeten Marcel
Back to top Go down
http://www.cobra-team.nl

server/ts en forum
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» new server !!!!!
» these are our server rules