The Party After
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


/

 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Similar topics
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken

 

 new server !!!!!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Choogelaar
Admin
Choogelaar


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Den Haag

new server !!!!! Empty
PostSubject: new server !!!!!   new server !!!!! EmptySat Jan 23, 2010 3:46 pm

zoals we weten heeft chris de nieuwe server betaald maar tot op heden is de server nog niet online doordat de betaling bij PayPal ergens hangt ( op pending staat ) uiteraard is dit niet leuk en zeker niet voor een aantal mensen die dolgraag Mountain Pass willen spelen maar helaas hier kunnen wij niks aan doen wij hopen dan ook dat de mensen het geduld kunnen opbrengen om dus nog even te wachten tot dat dit helemaal rond is . Er zijn natuurlijk ook nog andere MP servers online neem die van OTHG ( beetje laggy ) , SoL ( laggy aswell ) en soms ook nog een paar andere onbekende maar ook in de MP map sommige uit duitsland sommige uit weet ik veel waar maar als we willen kunnen we gewoon spelen in Mountain Pass wij zitten vaak bij RDBF in de server dit ook omdat zij ook andere mappen spelen en zij een X aantal admins hebben die ook goed opletten i.v.m. Cheaters/hackers dus blijft de gameplay clean voor zo ver het mogelijk is .



zodra de server in de lucht is wordt dit duidelijk kenbaar gemaakt vanuit den haag spring ik een gat in de lucht en zal ik ergens in arnhem Nijmegen Giesbeek weer boven komen .Smile
Back to top Go down
https://afterparty.actieforum.com
buldog
-TAP^member
-TAP^member
buldog


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 59
Woonplaats : Giesbeek

new server !!!!! Empty
PostSubject: Re: new server !!!!!   new server !!!!! EmptySun Jan 24, 2010 2:34 pm

Komt wel goed Smile

Groeten Marcel
Back to top Go down
http://www.cobra-team.nl
 
new server !!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» de server !!!!
» nieuwe server ?
» volgens mij is het me gelukt om de server te laten dual streamen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Party After :: Algemeen / Public Area :: Announcements-
Jump to:  
new server !!!!! Currentverion%20AA