ik heb gisteren met frank gesproken gewoon een normaal gesprek trouwens maar chris heeft het overzicht geplaats in het forum en naar de mensen gestuurd via email wat goed is geen opmerkingen daar over maar nu komt het frank kwam dus met een voorstel en ik moet zeggen dat ik persoonlijk daar wel oren naar heb aangezien we met zijn alle van het spel genieten voor de ontspanning en ik persoonlijk denk ook met zijn alle heel graag willen door zetten
waar het om gaat is het volgende wij betalen met zijn alle ongeveer 2000 euro op jaar basis ( CHRIS correct me if im wrong ) is het de mogelijkheid dat wij gewoon met zijn allen geld in een pot stoppen en een echte Server kopen en dan een americas army 2.8.5 server op die (thuis) server zetten moeten we natuurlijk eerst kijken of dit mogelijk is en of iedereen dat natuurlijk wel wil
waarom zeg ik dit waarom komt dit ineens opzetten uhhh
een server huren kost geld we hebben een hoop in eigen beheer maar als er iets mis is moeten we wachten op gameservers ivm tijdverschil
een server kopen kost ook geld maar dat is eenmalig en kost mischien 1 keer per jaar iets voor onderhoud ( verder kost het alleen beetje tijd ,en een klein bedrag om een extra ip te krijgen via de gast provider)
het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om een gameserver tracked honor en leased official op een thuis server te krijgen ik weet dat ik voorheen een server had draaien op mijn eigen pc en volgens mij kon ik zelfs kiezen of ik hem honor tracked en leased official wilde hebben dat was gewoon een optie
laten jullie ook de gedachten er eens over gaan ik denk dat het de moeite waard is om er eens bij stil te staan en het door onze gedachten heen te laten gaan !!!!!!!
even een voorbeeld wat ik opgezocht heb :Producteigenschappen van HP ProLiant ML150G6 ( €925,00 )
. Processor/type
. Intel Xeon Processor E5502 (1,86 GHz, 4 MB L3 cache, 80 Watt, DDR3-800)
. Chipset
. Intel 5500 chipset
. Type geheugen
. 1GB DDR3 geregistreerd (RDIMM) en ongebufferd (UDIMM)
. Geheugenslots
. 12 DIMM-slots
. Interne drives
. 2x250-GB NHP SATA-schijf, 7,200 rpm
. Opslag controler
. HP Smart Array B110i SATA RAID-controller (RAID 0,1,10);
. Uitbreidingsslots
. 32-bits/33-MHz PCI 3,3V-slot;
. x8 PCI-Express slot (Gen 1 x4 link);
. x8 PCI-Express slot (Gen 2 x4 link);
. x16 PCI-Express slot (Gen 2 x16 link);
. x8 PCI-Express slot (Gen 2 x4 link)
. Optische drives
. HP half-hoge SATA dvd-rom optische drive
. Model
. 5U tower
. Netwerkinterface
. Ge�ntegreerde HP NC107i PCI Express Gigabit serveradapter
. Externe I/O-poorten
. Serieel; Pointing device; Video; Toetsenbord; 8 USB 2.0; Netwerk RJ-45
. Type voedingsmodule
. EÚn 460-Watt niet-redundante voeding
. 90 tot 135 V, 180 tot 265 V; 47 tot 66 Hz
. Compatibele besturingssystemen
. Microsoft Windows Server; Red Hat Enterprise Linux (RHEL);
. SUSE Linux Enterprise Server (SLES); XenServer (Retail)
. Afmetingen product (b x d x h)
. 42,7 x 61,3 x 20 cm
. Productgewicht
. 24 kg
. Compatibiliteit met industriestandaarden
. ACPI V2.0-compatibel; PCI 2.3-compatibel; PXE-ondersteuning; WOL-ondersteuning;
. Microsoft Logo-certificering
. Beveiligingsbeheer
. Wachtwoord bij opstarten; Configuratiewachtwoord; Opstarten van diskette;
. Secure Sockets Layer (SSL); Secure Shell (SSH)
. Garantie
. 1 jaar garantie op onderdelen, 1 jaar op arbeid, 1 jaar on-site support
!!!!!!!!!!!! maar dit is gewoon een voorbeeld he !!!!!!!!!!!!!