The Party After
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


/

 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"

Go down 
3 posters
AuthorMessage
n00biachi




Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 2009-12-30

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptyMon Dec 20, 2010 6:56 pm

Iedereen een zalig Pasen enzo Smile Chris...veel succes met luiers verschonen over +-10 maandjes... gasten bedankt voor alles Smile elke x als ik me ff down voelde dan wist ik dat ik ff op ts kon komen en me kapot kon lachen met jullie!
Maar!! genoeg....ik wens en verdien het zeker niet om zo behandeld te worden na alles wat ik heb meegemaakt met die persoon,en omdat ik slechts een draaideurspeler ben blijf ik wel weg Smile zal zo nu en dan te vinden zijn op Es2,Inter of aaotts private servers onder de naam "Hot-l_P-Of-Coffee" thanks guys...
Marco
Back to top Go down
~ANGELFACE~
-TAP^member
-TAP^member
~ANGELFACE~


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 58
Woonplaats : Havana a/d Waal

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: ok...dan...??   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptyMon Dec 20, 2010 10:45 pm

ok ...dan...?? Sad
Back to top Go down
~ANGELFACE~
-TAP^member
-TAP^member
~ANGELFACE~


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 58
Woonplaats : Havana a/d Waal

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptyThu Dec 23, 2010 2:22 pm

tja, ondanks wat er gebeurt is,(wat er ook gebeurt mag zijn)
vond je het nodig om een 10tje over te maken op mijn bankrekening, of ze voor de dipers zijn of regenjasjes weet ik niet , maar ik heb de 10 eurrie verwerkt in de boekhouding van de -TAP^clan
bedankt voor je donatie
groeten
de penningmeester
Back to top Go down
n00biachi




Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 2009-12-30

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptyThu Dec 23, 2010 6:19 pm

-TAP^-Daddy-CooL- wrote:
tja, ondanks wat er gebeurt is,(wat er ook gebeurt mag zijn)
vond je het nodig om een 10tje over te maken op mijn bankrekening, of ze voor de dipers zijn of regenjasjes weet ik niet , maar ik heb de 10 eurrie verwerkt in de boekhouding van de -TAP^clan
bedankt voor je donatie
groeten
de penningmeester

wahahaha Smile zal zo nu en dan ff wat over maken,zit alleen een beetje krap ...zeker deze maand lol tig verjaardagen en dan ook nog kerst n oud en nieuw....dure periode....
5nov frans jarig
6nov zwager
17nov zus
5dec sinterklaas
12dec neefje
13dec ik en frans(mijn broer) pas geboren dochter...jajaja zelfde dag als ik...pfff...kut zooi
25 26 dec kerst
27 nichtje
oud en nieuw...blah...
Maar dat tientje is meer voor de advocaatuur in Kiev,die je nodig zal hebben!! hahahaha
Back to top Go down
~ANGELFACE~
-TAP^member
-TAP^member
~ANGELFACE~


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 58
Woonplaats : Havana a/d Waal

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptyFri Dec 24, 2010 9:41 am

oooh, voor dat 10tje kan ik daar wel 2 moscowietjes inhuren
bedankt, maar ik hoop dat ik ze niet nodig heb, ik zal dat 10tje dan toch maar in regenjasjes investeren, en als... en als...en als... dan heettie marco
de groeten
Back to top Go down
Myth
-TAP^member
-TAP^member
Myth


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 2009-12-13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Beuningen (GLD)

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptySat Dec 25, 2010 7:14 am

Fijne huis Turk van me.
Dat je de clan verlaat, helaas, maar ook ik heb een nieuwjaarswens!

Ondanks dat jij een draaideurspeler bent, wil ik dat jij wel zo nu en dan gewoon op onze ts blijft komen. En bij de eerst volgende BBQ zou ik het leuk vinden dat ook jij daar aanwezig bent.
Moet gvd nog steeds die kippenpoot in je achterste stoppen Razz
Marco, je kent dat schuurtje nog in Brecht? Laughing

Grz,

Marc
Back to top Go down
n00biachi




Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 2009-12-30

"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" EmptySat Dec 25, 2010 4:31 pm

Myth wrote:
Fijne huis Turk van me.
Dat je de clan verlaat, helaas, maar ook ik heb een nieuwjaarswens!

Ondanks dat jij een draaideurspeler bent, wil ik dat jij wel zo nu en dan gewoon op onze ts blijft komen. En bij de eerst volgende BBQ zou ik het leuk vinden dat ook jij daar aanwezig bent.
Moet gvd nog steeds die kippenpoot in je achterste stoppen Razz
Marco, je kent dat schuurtje nog in Brecht? Laughing

Grz,

Marc

Hahaha Smile dacht dat jij niet deed aan mensen onder de 70???te jong?? lolololol maar je mag die "9mm" altijd in mijn aars stoppen hoor LMAO grapje!!
Back to top Go down
Sponsored content





"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty
PostSubject: Re: "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"   "Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Empty

Back to top Go down
 
"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!"
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Party After :: -=TPA=- Members Area :: -=TPA=- Announcements-
Jump to:  
"Goooooodddbyeeee motherfuckers!!!!!" Currentverion%20AA