Subject: erg kinderachtig Sat Apr 03, 2010 4:21 pm
erg kinderachtig om zo te reageren als ik een paar keer iemand achter elkaar kill. en dan niet geloofd wordt dat ik het zelf was, ja Lasse heeft 1 rondje gespeeld voor mij en de rest was ik zelf. Ik ga daar niet om liegen. heel kinderachtig
Choogelaar Admin
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 2009-12-13 Leeftijd : 50 Woonplaats : Den Haag
Subject: ohh ja Sat Apr 03, 2010 6:23 pm
dus dat is erg kinderachtig volgens jou maar ik heb jou nog nooit zien leanen om een deur opening en ook niet springend / schietend een hoek om zien komen maar mij maakt het geen zak uit ik ben klaar met die lasse want gewoon goedendag zeggen zit er ook niet in en ja ik ben pissed off soms dat ontken ik niet maar dit slaat gewoon alles sorry maar je weet dat ik al een graf hekel aan die shotguns heb en dan wederom is het weer zo ver ik schiet 5 keer zie dat ik iemand raak maar geen kill lasse schiet 1 keer van dezelfde afstand en headshot maar dat zal wel aan mij liggen want ik neem aan dat deze post op mij slaat maar prettige avond nog gewenst van Mij
Vrolijk Pasen
Gast Guest
Subject: Re: erg kinderachtig Sun Apr 04, 2010 6:35 am
zoals ik al zei heeft Lasse inderdaad 1 ronde voor mij gespeeld,en toen heb je "mij"zien leanen etc en daarna was ik het zelf en heb je mij dus echt niet zien leanen ofzo...het was dus maar 1ronde en meer niet.
Fijne paasdagen
Choogelaar Admin
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 2009-12-13 Leeftijd : 50 Woonplaats : Den Haag
Subject: ohh ja nu ben je wel lekker bezig zeker ?? Wed Apr 07, 2010 3:41 pm
en dan durf jij te praten over zielig doen en kinderachtig ???? flikker een end op met je { zit lasse daar soms ?? } ik ben er echt helemaal klaar mee met dat geouwekanker hoer op de server maar je bent goed bezig nu ik ben er helemaal klaar mee mij zie je voorlopoig niet meer op jullie server en als het zo door gaat kap ik helemaal met at kanker spel
tjeemig man dat was een grapje! Ik had verwacht dat je er wel tegen kon. we lopen toch vaker te dollen in de server. Het is echt niet mijn bedoeling om je over de zeik te krijgen hoor.