The Party After
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

/

HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

Warm welkom

Go down 
AuthorMessage
Gast
Guest

Warm welkom Empty
PostSubject: Warm welkom   Warm welkom EmptySat Jul 23, 2011 3:30 pm

Goedenavond iedereen.

Denk eens na jaren aa te gaan spelen en beland op jullie server... Na 1 minuut wordt er met admin message gezegd dat herrineringen niet vergeten zijn dat ik iemand ooit gebanned zou hebben.... en BAM gekikked en een ip ban..

Kan iemand mij uitleggen hoe wat waarom??? Degene van jullie was -TAP^-=JACK=- wat met jullie clantag als enigste in de server was..

Groet,

camel confused
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 2009-12-13

Warm welkom Empty
PostSubject: ja sommige mensen vergeten bepaalde acties niet    Warm welkom EmptySun Jul 24, 2011 9:39 am

soms zijn er wel eens dingen die gezegd worden en mensen denken dan vaak ohh dat zullen ze wel vergeten maar guess what we zijn niet allemaal hetzelfde daarin er zijn namelijk mensen die wel degelijk dingen onthouden en de zogenoemde grapjes die jij uitgehaald hebt in jullie hoba server 5 of 6 jaar geleden die ben ik niet vergeten met eerst beschuldigingen uiten van hacken cheaten of weet ik veel wat allemaal erg zeilig en dan vervolgens als er iets terug gezegd wordt iemand een BAN geven op teamspeak en de server ? wat denk je zelf dat mensen dat vergeten ?? nee denk het niet ..........als je zo graag een wit voetje bij iemand wil halen prima maar niet over mijn RUG nu niet en NOOIT NIET en dan vrolijk na een paar jaar ineens in onze server komen eerst joinen om te kijken wie er speelt en dan eruit vervolgens weer joinen en of dat door PB update was of niet maakt mij niks uit iemand sarren is prima maar dan kun je dus ook de bal terug verwachten en het was niet -TAP^JACK die jou een ban heeft gegeven maar iemand anders denk maar even na wie dat kan zijn??? en als je eruit bent wie het is kan ik er mischien over denken om de BAN eraf te halen of niet de keuze is aan jou wat je hiermee doet ik kan je 1 ding zeggen denk goed na wat je ermee doet
Back to top Go down
https://afterparty.actieforum.com
Gast
Guest

Warm welkom Empty
PostSubject: Re: Warm welkom   Warm welkom EmptySun Jul 24, 2011 10:56 am

Om eerlijk te zeggen heb ik geen idee meer wie of wat gebanned zijn geweest toen op onze server. En of ik dat dan ben geweest!

Ik ben niet gejoined om te kijken wie er speelde. Ik moest pb inderdaad updaten en dat heb ik dan ook handmatig gedaan. Er zijn wel eens woorden geweest met choogie, maar dat is toen ook uitgepraat. En choogie zal ik nooit beschuldigd hebben van hacken, want als er één was die altijd wel wat opmerkte "dat kan niet blabla" dan is hij het wel..

maar goed ik ga niet goed nadenken. Wordt de ban eraf gehaald dan is dat zo, zo niet dan niet. Ik weet me iig niks meer te herinneren wat er allemaal gebeurd is.

Peace Mark
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 2009-12-13

Warm welkom Empty
PostSubject: wel als dit jouw antwoord is ??   Warm welkom EmptySun Jul 24, 2011 12:30 pm

je raakt de spijker gelijk op de kop ik ben choogie die inderdaad vaak heeft gezegd dat bepaalde dingen niet konden en waarom ???? omdat we de map mountain pass al heeel lang spelen en bepaalde dingen kunnen ook gewoon niet dat zou je zelf ook moeten weten na zolang de map gespeeld te hebben en om het heel eenvoudig te maken de meeste spelers die meerdere mensen toen al niet vertrouwde zijn bijna allemaal gepakt met een private bot of multihack dus ja de keren dat ik dat zei was mischien niet altijd op zijn plek en waren niet altijd terecht maar als ze niet terecht waren dan was ik ook degene die aangaf dat ik fout zat daarmee en wat jij zegt van die dingen zijn uitgepraat toen met choogie dat is totale onzin want daar is GEEN WOORD OVER GEREPT TOEN dat is ook de reden van jouw BAN nu ik haal de ban eraf maar laat EEN ding duidelijk zijn ben er niet van gecharmeerd dat mensen geen kritiek terug kunnen ontvangen en dan maar iemand bannen omdat ze admin zijn want let op een ban eraf halen is net zo makkelijk als hem er weer op zetten

groeten -TAP^Choogelaar
Back to top Go down
https://afterparty.actieforum.com
Sponsored content

Warm welkom Empty
PostSubject: Re: Warm welkom   Warm welkom Empty

Back to top Go down

Warm welkom
Back to top 
Page 1 of 1